Nevek harca
2016.07.14. 09:50, Leoyeah
Nagy
A nevek harca egy fasza könyv, elmagyarázza a marketink és menedzsment nélkül felnőtt embereknek mi az a személyes márka, és hogyan tud egy vállalkozó üzleti előnyre szert tenni a segítségével. Nem kezd bele Szakmai halandzsába, inkább szórakoztatva, érthető magyar szavakkal magyaráz meg amerikás eredetű kifejezések odavetése helyett.
Az önértékelés harca dúl bennem ahogy olvasom, Kriszta, tiszta AHAA élménnyel ajándékoz meg, de nem ez a lényeg. A csaj belebámul az életembe ezzel a könyvvel és a fejemre olvassa az összes elkövetett hibámat, amiről nem is tudtam hogy ásom alá a saját hitelességemet és tekintélyemet.
Miért Ajánlom a Nevek harca c üzleti könyvet a vállalkozóvá válláshoz?
Különböző nézőpontokat bemutatva tanít, érződik hogy a tartalom nem csak egy felfújt lufi, hanem a Nevek harca valódi tapasztalatokon és ügyfélmunkán alapul. Mégis megmarad szórakoztató és mindvégig érthető olvasmánynak. A könyvből megtanulható egy autodidakta önképzőnek, hogy melyik az a három fontos építőelem, amelyek segítségével:
· Erős
· Egységes
· Vonzó
üzleti énmárka építhető adott célcsoportra. Éppen csak nem veri a fejünkbe, hogyan használjuk ezeket a módszereket az üzleti életünk fellendítésére! A megoldásai szinte minden helyzetben arra, hogy elérjük a hosszú távú üzleti céljainkat. Nevünk, cégünk neve, acélként csengjen amikormások kőkorszaki eszközökkel készülnek még mindig a nevek harcára.